dinsdag 12 juli 2011

Maandag 11 juli 2011 Onze fietsen zijn eindelijk aangekomen

Na lang wachten, zijn ze toch gekomen. Onze fietsen, smerig, maar goed en netjes verpakt. Ook hier waren weer problemen. Is elke fiets binnen 5 dagen op je woonadres, bij ons werden het 12 dagen. Het verzendhuis moest eerst speciale dozen bestellen voor elektrische fietsen, iets wat voor hun ongebruikelijk was. Onze fietsen zijn groter en kunnen niet uit elkaar gehaald worden om in de verpakking te stoppen, zoals bij een normale fiets gebeurd.
In Spanje zijn er nauwelijks elektrische fietsen te koop, een open markt dus.

Een nieuwe uitdaging is gekomen. Heb ik het gevecht gewonnen tegen de kerk, nu begint het gevecht tegen de vliegtuigmaatschappijen, dat elektrische fietsen gelijk mee mogen vliegen en ik hoop maar dat ook hier Giant mee wil werken om dit voor elkaar te krijgen.

We zijn nu 12 dagen thuis en het gewone leven gaat weer zijn gangetje. Toch zijn er dingen veranderd. In mezelf, maar ook naar mijn gevoel om me heen. Ik kijk in een aantal zaken anders tegen de dingen aan, relativeer meer, maar besef ook dat andere dingen waardevoller zijn geworden, terwijl andere zaken juist onbelangrijker zijn geworden.

Fijne dag allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten