woensdag 20 april 2011

Uitzending Tijd voor Max op 19-04-2011

De uitzending Tijd voor Max op 19 april 2011 heeft succes geboekt. Het Genootschap St. Jacob staat achter mijn strijd tegen het bisdom Santiago en zal een brief schrijven naar dit Bisdom. Of zij veel invloed hebben kan ik niet beoordelen. Toch blijft het belangrijk dat ook de Nederlandse bisschoppen en ook aartsbisschop van Eijk zich hiervoor in gaan zetten. Het gevecht om recht is dus nog lang niet afgelopen.
Tot nu toe was het mijn strijd alleen, maar dat veranderd dus langzaam in ónze strijd. Wiel heeft afgelopen vrijdag besloten mee te gaan naar Santiago en zoekt een heleboel zaken voor me uit , waar ik even geen ruimte en tijd voor heb Het Genootschap neemt nu ook een deel op zijn schouders in onze strijd tegen het onrecht. Dat zijn twee stappen vooruit.

Vandaag heb ik zelf de uitzending teruggekeken. Het is vreemd jezelf te zien op tv. Net of je tegen een andere vrouw aankijkt. Waarom zie ik mezelf niet zo in de spiegel, vroeg ik me af?

Morgen, 21 april, is er tussen 14 en 16 uur opnieuw een uitzending over dit onderwerp op TV Limburg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten