maandag 9 mei 2011

Gesprek met burgemeester Raymond Vlecken en het bisdom

Vanmorgen om half elf had ik een afspraak met burgemeester Raymond Vlecken van Landgraaf. Ik hoefde nauwelijks te praten, hij wist alles al over mijn doel, de geloofsbrieven waarom ik had gevraagd voor de bisschop van Santiago en zelfs over mijn leven. Dit via mijn websites. De burgemeester staat hier ook helemaal achter. Dinsdagmiddag ligt een brief klaar op het secretariaat om mee te nemen. Bestemd voor de bisschop van Santiago, geschreven in het Nederlands en in het Spaans. Een heerlijk gevoel, vooral omdat de burgemeester zelf al aangaf dat in deze tijd van vergrijzing men soms hulpmiddelen nodig heeft om zijn/haar doel te bereiken en dat gewaardeerd hoort te worden.

Vanmiddag opnieuw contact opgenomen met bisdom Utrecht en Roermond. Beiden waren niet bereikbaar. De secretaresse van bisdom Rotterdam wist dat alle bisschoppen bericht hadden ontvangen en deze week zou mijn brief als ingekomen stuk tijdens de bisschoppenconferentie worden behandeld. Voor ik wegging zou ik nog bericht hiervan krijgen, daar zou zij voor zorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten